Saturday, March 31, 2018

Starší On-Line Datování Podvody

Dont Dostat Závislý na : on-Line Datování

http://vainyksiyoseisoo.logdown.com/posts/6719851

Senioři čelit zabil on-line, telefonu

Ale včera mi napsal a požádal mě, jestli bych mohl ušetřit peníze pro něj, tak jsem pevnost byla to zábava, tak jsem tam dal je jméno v mém klíně vrcholu, a to ukázal je foto a řekl mi, že to byl podvod, tak jsem mu psala mu říkám, chtěla jsem to říct policii, a Gaydar byl tam s Wong účet a on nikdy mě e-mailem znovu a on je na Facebook, co se Facebook a Gaydar dělat. A pak, kolem 1.30 hodin ten den. On mi napsal, řekl mi, že měl tento problém s letištní bezpečnostní drželi ho v místnosti. Vypadá jako fitness model, dal mi celou jeho rodinnou historii, kompletní s šťastné rodinné fotografie, fotografie s přáteli, jeho lásku, jeho pes (s fotografií), atd., atd. Udělal jsem nějaký výzkum a co mohou udělat, je nahrát všechny vaše informace na webových stránkách, pak obdržíte Textovou zprávu nebo e-mail vám říkám, že je všechny ven na světě vidět, a budete muset zaplatit jim, aby si to dolů. Zkoušel jsem google image test, a přišel téměř s prázdnýma rukama, ALE všiml jsem si, že obrázky byly zrcadlové (vyměnil zleva doprava). Kicker je, že on ukradl fotky sebe (jo, jo) od ruského modelu VF (stejně jako facebook) stránku. Věděl jsem, že peníze přijdou na e-maily, ano, to udělal, měl oko pravděpodobně potřebovat 28000 kč, nebo by šel slepý, ano pravdu řekl, v jeho poslední e-mail o jeho očí ale pro mě ne. Volal jsem mu na jeho kecy, řekl mu, že je podvodník, a ne, kontaktujte mě znovu, a možná si vybrat své oběti pečlivě. Ah, a po tom velkém kopírovat-vložit frázi, požádal mě, abych odstranit můj profil v Daddyhunt a on bude dělat totéž, protože jsme se už navzájem najít a bla bla bla, tak jsem to udělal, a vytvořit nový, a.překvapení, byl tam hahaha, ( ne tak překvapení ) jsem již zprávu pro webové stránky. Mám práci, TO drhnout mém telefonu, ale zjistil jsem, že když jsem otevřel své album telefon pro přístup k fotografii, dal jim vstup do mého telefonu. Tun romantické zprávy a prohlášení lásky v tak krátkém čase je červená vlajka pro mě a já použil jeho rozhovory o textu jako komické rozptýlení, na něj čeká, aby se konečně požádat o peníze. Nemůžeš uvěřit, že mi dal 30 kg Zlata za riskování našich životů.Stal jsem se řeč a musel jsem přijmout tuto nabídku od něj.Jsem tak překvapení a chci, abyste věděli, ty jsi ten důvod pro všechno.To je celková odměna od Boha do našich životů Zlato. Má moji důvěru A mé srdce s "mazlavý" e-maily a bláhově jsem poslala nějaké peníze, aby mu pomohl s jeho letenku. (SAKRA). Použil jsem e-mail, sledování provozu a má svou IP adresu a umístění, a oznámil FBI IC3 webové stránky. Buďte opatrní, když se něco takového stane, aby vám, Že se s vámi setkat osobně, ale vždycky se něco stane, tak už ho nikdy neuvidíš. Mimochodem, díky VELMI užitečné chlap na tomto webu, jsem zrcadlové fotky a obrátil je vyhledala na Google Obrázky.

Scammer najdete nyní na všechny věkové kategorie a schovat za perfektní Profily od skutečných Osob, které jsou Prominentní více nebo méně. Také řekl, že mají všechny naše rozhovory z Grindru. Řekl, že volal detektivové (červená vlajka), že oni věděli všechno o mě a žalovat. Nechápu tyto on-line podvodníky a jejich taktiky, pokud by strávil tolik času se snaží, aby se poctivě živí jako oni se snaží podvod někdo, že by být velmi úspěšný a ziskový. Jsem doslova nadšený, protože to byl let, nechtěl jsem komunikovat, nebo připojit s gay mužů (zkuste zapomenout na ex). Když jsem naložený Grindr prodávat lístky, že to trvalo méně než pár minut pro někoho, aby mě kontaktovat: Diskrétní, bi, mám přítelkyni, kteří hledají zábavu. Byl jsem podezřívavý, když napsal, že některé z jeho oblíbených věcí byl "jít do obchoďáku, navštívit muzeum umění, koncerty" a jiné chlupaté věci v rozporu s ostřílený voják. Začal jako každý podvodník říká, že mě miluje a chybím během 2 minut mluvit na skype, ale v průběhu času jsem přišel pochyb o tom, že je falešný. Mám strach v případě, že byl skutečný, jako byl nádherně vypadající chlap v fotky, ale prob dobré pro mě tak jako tak.

  • Stáří - Wikipedie
  • 10 Srdce-Trýznivou Datování Podvody
  • Jak Pomoci Starší - Programy pro
  • Google
  • Věk UK služby pro seniory Age UK
  • Seznamka - Wikipedie
  • Romantika Podvod Seznamka podvod

Zeptal jsem se, proč? Řekl, že bezpečnostní mu řekl, že mu přinese spoustu množství peněz, které se domnívají, jako je praní špinavých peněz. Teď nevím, co armáda v nás vlastně o vojáky atd., ale nemyslím si, že zmrazit své banky, a jistě zpátky nahoru postupy pro lidi, kteří potřebují úvěr. Šerifově kanceláři v Columbus Ohio, byl stále lidé hlásí, že se to děje tento týden na více lidí. Podruhé jsem dostal požadavek na pomoc od chlapa, který byl uvízl v Africkém městě, bez možnosti odejít, poté, co byl, tak řekl, sám tím, že jeho místní milence. Myslím, že najít pravou lásku je lepší, než v reálném životě, na internetu, plus věci jako je tato, jsou vždy vysoké riziko. Řekl, že byl Seržant v Sýrii, velí vojsku, on bude v důchodu v listopadu, ale brzy jsem mu řekl o tom, že dát "kopírovat-vložit" scammer věta: "musíte věřit na lásku, ale nejprve musíte milovat, aby se věřit.Milovat někoho znamená pochopit sebe, smát se spolu, usmívat se svým srdcem a věřit jeden druhému. Cítím se mnohem lépe. Stále ještě naštvaná na sebe, jak jsem mohla být tak hloupá, aby se domnívají, že nádherný mladý muž mohl tak náhle rozvíjet absolutní láska k starší chlap. Cítila jsem se opravdu nepříjemně, protože všechny byly opravdu těžké emocionální pohybuje hned bat, trvá na tom, že byly hledám dlouhodobý vážný vztah. Nemám v úmyslu rozloučení s nějaké peníze, a to navzdory jeho chce přijít a navštívit mě v Jižní Africe. Tak vypadají velmi pozorně na fotografie a zjistit, jestli mají být zrcadlené, protože google images nebude fungovat, pokud jsou zrcadlové.

No comments:

Post a Comment