Monday, April 30, 2018

Seznamka Někdo Genitální Bradavice

Fordyce Skvrny nebo Genitální Bradavice? Jak

To prostě znamená, že některé žlázy pod kůží mají sortof "šťouchl" trochu vyšší, než je obvyklé, což způsobuje kůži, aby bylo viditelné na kůži. Je to normální? Může prostě najednou začnou objevovat na různých místech, jako je HPV, nebo tak něco. On také řekl, že test je 90% přesné, a že jsem to možná z mé dlouhodobé přítelkyně, protože HPV může být spící v muže a ženy a může jít nezjištěný. I dont pochopit, tyto "boule" nevím, jak dlouho byly tam vidět, jak jsem se nemusíte dívat se dolů tamto. Mohli by být stejný pro vás, ale pokud chcete vědět, pro některé, to by bylo dobrý nápad, aby si to zkontroloval tak jako tak. Viděl jsem dermatolog minulý týden, ale chtěl, abych se dočkat, až do zčervenání (způsobeného můj vystresovaný z-sondování) jde pryč, což je má. A teď, myslím, že zpět o tom, jak se mi ulevilo po tom, pokaždé, vrznul jsem, že dívka neřekl nic, cítím se jak blbec, protože holky vlastně nevšimnete. Až teď, když vidím ty fotky jsem si uvědomil, okolnosti, situace, myslel jsem si po dlouho dobu, že jsem měl s.t.jsem. nebo tak něco. Jsem ráda, že vím, že to nebyl poté, co byl testován a číst tyto příspěvky a prohlížení těchto obrázků. Nicméně forcyde skvrny zbělely, vím, že tam ne, že bradavice byly tam předtím, než jsem si pamatoval a moje gf dostane vyšetřeni ročně a nikdy jsem neměl žádné problémy. Někteří kluci si je opravdu brzy (asi 12 nebo 13), ale některé lidi si je později v jejich mladistvém věku, nebo někdy v průběhu své 20. Tak jsem začala vyšilovat, hledat na celém internetu na GW obrázky a ještě jsem se najít nějaké fotky, které připomínají to, co mám. Je mi 14 a měla jsem fordyce skvrny docela dlouho, teď jsem vymačkané 1 a nebylo to objevilo a je jen trochu větší:(. Měl jsem kaší provádí v 06, 08, a nedávno tento rok, měla jsem 2, protože jsem přešel dr v průběhu mého těhot. Ale im strach o reakci, já bych se od holky nad nimi, protože jsem si jistá, že by se podobají herpes. Mnoho malých hrboly. Šel jsem k urologovi a dermatolog, urolog podezření na bakteriální krém a pilulky nefunguje dermatolog řekl, že to není bradavice, ale perleťově penilní papuly.stále není přesvědčen o tom, protože rány byly umístěny pod předkožku neobvyklé pro ppp, když hledal pomocí internetu, fotek atd., zeptal jsem se na další návštěvu stejné dermatologa pro biopsii tak poslal, aby patolog, výsledky se vrátil jako normální fordyce místě normální.

HPV a genitální bradavice

Nemůžu říct, že to, co máte, ale já vím, že fordyce skvrny nemám na formulář blízkosti vlasových folikulů, je to jen, že se běžně objevují. Pokud opravdu máte problém s tím (což by bylo hloupé), pak řekněte jim, podívat se za sebe a uvidí pravdu. Myslím, že by měl jít do druhé dermatolog, jen aby se ujistil, ale pak se zase wat, pokud jsou všechny špatné a missdiagnose u vidět, že jsem opravdu uvěřit, že jsem neměl, že před setkání s touto osobou. Vím, že na skutečnost, že pokud jsem někdy nechal dívku jít dolů s její ústa, ona by určitě vyvádět, okamžitě myslet si, že mám genitální bradavice, nebo tak něco. Dostávám e-maily z času na čas od lidí, kteří mi poděkovat za tuto stránku, na které je rozdíl a někteří z těch, zmínit, jak holky nikdy znát rozdíl. To pak bude zase červená a roznítit, to bude bolet, ale já nevěřím, že to je pohlavní nemoc, protože mají přijít v ohniscích a jsem soustavně měl bílý-ish husí bump pohledu skvrny od začátku léta, přibližně 6 měsíců. A ano, malé bílé hrboly kolem hlavy penisu se nazývá penilní papuly nebo perleťově penilní papuly (někteří lidé říkají, že PPP pro krátké). Někteří lidé jsou v POŘÁDKU s tím, a některé nejsou, tak jsem v mých silách, aby ujistěte se, že můžeme hovořit o této věci, aniž by někomu nepříjemné.

Penilní papuly mohou tvořit na spodní straně hlavy, obvykle v malých skupinách 2 nebo 3 na každé straně. Mám pár jen asi 1 mm mezi všechny ostatní, které se zdají trochu větší a trochu zmatený, že jsou stejné velikosti a tvaru, takže myslím, že může být znepokojující abit příliš mnoho, ale nejsem si jistý. Budu pak vás poslat na další stránku, kde můžete získat všechny podrobnosti se rozhodnout, jestli tohle je správný postup pro váš konkrétní případ. Měl jsem tyto "fordyce boule" od té doby, co si pamatuju, ale právě dnes jsem objevil několik větších nárazy kolem poloviny můj penis nejsem si úplně jistá, kolik, nebo zda to byl jen jeden větší. Zdá se být v jejich nejhorší teď, s více v klastrech, než předtím, však oni někdy se zdá slábnout a vrátit každý nyní a pak. Čtení všechny tyto komentáře jsem opravdu modlit, to by bylo fordyce skvrny, a ne něco opravdu vážného. Druhý vypadat jako pouhá husí kůži na spodní kůži penisu, zatímco z toho, co jsem četl na některé připomínky na fóru, genitální bradavice vypadají jako květák, když se začnou objevovat v sobě. Vím, že každý může být jiný, ale JEDINÉ, co jsem viděl, to vypadá jako to co mám je zde na tomto webu. Spolu s tím (někdy zcela zmizí), mám nějaké drobné červené tečky po celé hlavě, které se nezdají být zvýšena. Vždycky jsem byl příliš v rozpacích, jít na mé rodiče o tom, takže jsem neměl tušení, co oni byli až asi před týdnem.

No comments:

Post a Comment