Sunday, April 29, 2018

Chodit Mimo Svůj Závod Yahoo Odpovědi

Top 2,716 Recenze a Stížnosti

Naprosto jsem podepsal z mého účtu, ale šel na profilu kamaráda (přítel je přítomna) a hledal pro sebe a jsem tam. Díky Všem za to, že mě ŠŤASTNÁ, že Zápas drž mě cuz, že jsou TAK naštvaný, že jsem překazil jejich podvádí hru. Když jsem se jí zeptal, jestli má, což se zdálo divné, protože jsme byli komunikace ven z téhle díry, ona mě informoval, že ve skutečnosti neměla. Nechají vás zkušební služby, přihlásit se - a pak zjistíte, proces byl plný volitelný šroub-ons, které nechtěli, aby jste si vědom. Nabídli mi vrácení TŘÍ dolarů za PADESÁT DEVĚT dolarů poplatek, které bylo psané na mě méně, než DVANÁCT hodin dříve. ALE, s cílem zobrazit něco, museli jste si koupit předplatné, které jsou uzamčeny do termínu, můžete zrušit, ale NE poměrnou náhrady. I když je obtížné prokázat, oni také mají profily na svých stránkách lidí, kteří nejsou skutečné, a pošle vám e-mail s uvedením někdo projevil zájem, i když ve skutečnosti nejsou. Pokusil jsem se zobrazit profily v jejich bezplatnou verzi, aby viděli, kdo je tam, ale vždycky se stane být někdo, kdo se zdá být tak velký zápas, že jsem nucen přesunout věci k dalšímu kroku. Zrušila jsem členství tady po setkání jeden chlap stojí za datování vážně a nějak nikdy to nebylo zrušeno. To je v pořádku s nimi, když oni post falešné a vulgární profily, ale není přijatelné, když jsem se reagovat na jejich hloupé komentáře. O pár dní později jsem mu psal, uvidíme, jak se mu daří a on odepsal, že jsem nebyla jeho vysněná holka a že bych si měla najít někoho jiného. Tak jsem si stěžoval na Rip-Off Report a better Business Bureau jako chabý zákaznický servis zástupci odmítají dokonce se mnou mluvit o tom. Informace na našich webových stránkách jsou obecné povahy a není určen jako náhrada za příslušné právní poradenství. ConsumerAffairs.com nečiní žádné prohlášení, pokud jde o přesnost informací, uvedené v tomto dokumentu a nenese žádnou odpovědnost za jakékoli škody nebo ztráty plynoucí z použití tohoto nařízení. Samozřejmě, že to nikdy nikdo nenajde a že očekává, že mi nahradit všechno, a on mi vrátí peníze, když dostane jeho 1. zkontrolujte.

Nicméně, poté, co se používá na webu, první věc, která mi vadilo, byla jejich automatické obnovení, a jak nesmírně obtížné, že se to musí zrušit své členství. Na ConsumerAffairs bereme soukromí vážně, prosím viz naše zásady ochrany Osobních údajů se dozvědět více o tom, jak udržet jste chráněni. Nyní, více než rok poté, co vztah skončil, a poté, co datování odpočinout na pár měsíců, jsem zpátky na Zápas. Pak příběh je, že on dal jeho 11 letá dcera - VŠE důležité - jako kdo by to dělal. I po deaktivaci můj účet 4 krát, pokračoval jsem se dostat e-maily od nich a oni odmítli, aby se mé fotografie. Oni měli několik jmen a profily z těchto podvodníci jsou zcela odlišné od skutečných e-mailů, které vám poslal. Věřím, že Match.com zaplatil spisovatelů, kteří vytvářejí profily se spoustou skvělé, zábavné fotografie a zajímavý bio, jen aby si lidé koupit předplatné na chat s nimi. Po několika týdnech - nikdy setkání - najednou tvrdí, že má jít do kapské město, Jižní Afrika na podnikání.

chodit mimo svůj závod yahoo odpovědi

chodit mimo svůj závod yahoo odpovědi

Byl jsem také zvažuje právní kroky, ale mohou jednoduše podat formální stížnost v tomto bodě, protože jsem stále své peníze. Jen doufám, že zrušení bude skutečně zrušit na konci 6 měsíců, ale na základě dalších zkušeností, jsem opatrná. Po několika dnech otevřu zprávy a je zděšen, zavolala jsem na jejich zákaznickou linku, aby si tipy, jak se vyhnout tyto obtěžující vzkazy od mužů, co jsou třikrát starší. Říkáte, že existuje shoda, záruky a pak budete pokračovat účet zákazníka, když chtějí zrušit a nebudou ctít vaše záruka dorovnání Reklamy. V tuto chvíli jsem opravdu docela překvapen tím, že absurditu toho všeho a zjevné úmyslné opatření, která mají dát na místo, aby se peníze spotřebitelů ve velmi neetickým způsobem. Velmi nešťastný. Snažil jsem se kontaktovat zákaznický servis po účtována, když jsem neměl být. Ale viděl jsem mnoho Zákaznický Servis červené vlajky pro OKCupid.com, který má Match.com vazby. Zdá se, jako by Zápas je hrubě zavádějící a vydírat peníze. To byla pomoc singles najít partnery od roku 1995, nyní slouží lidem ve více než 24 zemích s weby v 15 různých jazycích. Velmi málo lidí, které jsem napsal, nebo to, že mi zpráva, které mimochodem nebyly to, co jsem hledal, všichni se shodli, že tento web byl mizerný. Zeptal jsem se mluvit s vedoucím, který by mohl učinit rozhodnutí, a pak bylo řečeno, že jejich systém není navržen tak, aby dělat to, takže můj požadavek nemohl být ubytováni.

No comments:

Post a Comment