Sunday, April 29, 2018

Intj Ženy Datování Mužské Infj

INFJ-INTJ: Dark Horse Ideální

Kompletní Průvodce INFJ INTJ

  • INTJ Žena: Jednorožec Mezi
  • INTJ Ženy: Vzácné Myers-Briggs
  • INTP vs INTJ: 5 Způsobů, jak se Skutečně Říci,
  • 10 Věcí, které o INTJ se Mohli Dozvědět O
  • INTJ Kariérní Úspěch: Vyberte si tu Správnou

Vždycky jsem si myslel, byla to moje berlička, protože jsem si cení svůj názor moc a podívej se na ní, i když jsem starší. Trvalo mi velmi dlouho, než jsem se začal rozvíjet pohled na svět a pochopení, které mi umožnilo tvořit zdravé vztahy znovu. Potkal jsem ho na střední škole a on se stal mým nejlepším přítelem v nejpřirozenější způsob, jak jsem kdy ujal někdo. Potřebuju někoho, kdo mě nechce pochopit, stojany na mě, kritizuje své chování (soukromě), a přijímá mě. Pokud však INFJ je schopen cítit, jako že jsou "dost", jak jsou (tj. hluboce emocionální, zatímco jejich INTJ partnera je hluboce logické), a pokud INTJ mohou pustit svou hrdost a získat trochu více pochopení pro skutečnost, že si ostatní myslí a cítí jinak, každý z nich, pak si myslím, že by to mohlo být velmi osvěžující a růst orientovaný vztah, přesně jak jsi říkal. To může být obzvláště pravdivé pro Intj a INFJs, kteří oba mají velké ambice, ale občasné problémy s implementací. Moje neschopnost se cítit bezpečně v sobě, a jejich neschopnost vidět minulost, jejich silné názory se nerovná zdravé a růstu-orientovaný vztah. Naučili jsme se nedávno přes dlouhé (a vychladnutí) diskuse, co to znamená chcete-li vyřešit problémy s prostorem. Když jsme byli tlačil společně pod sociální okolnosti, k mému zděšení, rychle jsem si uvědomil, že on byl více zajímavější a více zábavy, aby se kolem, než můj vlastní přítel. Když jsem byl v jeho věku, jsem se snažil špatně s konceptem vztahy na velmi hluboké úrovni, že jsem měl potíže artikulovat, aby lidé kolem mě, dokonce i ty, co jsou mi nejbližší, a to zejména od té doby jsem opravdu neměl žádné pochopení, v čem je problém sám. Je to tak těžké pro mě vztah, kdy lidé nemají říkat, co si myslí, že jsou nedůvěryhodní, nebo nestojí za to, co oni hodnotu, nebo jsou ohrožení a naplněn hněvem, nebo ochotni vytvořit sami. Viděl jsem mnoho věcí, které jsem najít to bude těžké se dostat spolu s touto ženy od začátku vztahu. Potkal jsem největší člověk, cítila jsem se celá a teď alespoň vím, co to znamená chodit s někým, jako jsem já, kteří se vždy cítil trochu nalevo od středu. Nechce zpochybňovat mé postřehy a jako matka 4 jsem velmi v naladěni na všechny mé dětské emoce stejně. Jsem mohl strávit spoustu času rozvádět, ale teď chci, abys věděl, že to dává smysl, aby mi, že on je zacházeno vztah tak, jak má, ale nemá žádné problémy jak říct, jak moc mu na vás záleží (a já nemám ŽÁDNÉ pochybnosti o tom, že to myslí vážně, zcela).

Proč ENFP a INFJ jsou Perfektní

Málem jsme se rozešli dvakrát, první, protože jsem byl ještě nezralý té době (bylo mi 19) a pocit, že on už ztratil zájem na náš vztah. To se často dává vzhled nestarat se o ty kolem mě, který je (paradoxně) zcela opačný reality; mám dělat a vždy se staral o lidi kolem mě, zejména těch, kteří sdílím intimní spojení. Mohou kopat do obrovské studnice minulosti ústrky, citovat něco, co jejich partner řekl před lety jako důkaz, že partner lže, nebo špatně. Když zablokovala sama vypne po rozchodu (z nichž polovina byla vina, a druhou polovinu kvůli mé zvědavosti, který z ní pocit viny horší), přišla do bodu, otevírání jen tolik, že jsem konečně pochopil její názor a že to bylo jak nejvíce bolestivé a relevatory pár měsíců mého života. Být v dlouhé vzdálenosti vztah, pomohl nám zamyšlení nad otázkami častěji a vyhnout se velké argumenty. Oba jsme pocit, jako bychom jsou zcela zřejmé, a znám jiné, což je něco, co jsme nebyli schopni zkušenosti s jinými lidmi. Oni to prostě nechápou mě a upřímně, nechci vidět, jak se INFJ by mohl být plně pochopen jakýkoli jiný typ. Jako INFJ, jsem více znepokojen s výběrem nejrychlejší možnou cestou a dělat potřebné změny jízdního pruhu v dostatečném předstihu, vzhledem k tomu, že můj INTJ manžel tráví tolik času v hlavě, že je obvykle na autopilota.

Můj emocionální citlivost nosí mě dolů, ale můj manžel mě učí oddělit od emocí druhých. Když chtěl být sám, jsem si špatně vyložil jako "náhle mě nenávidí." Byli jsme spolu teprve tři měsíce, ale pro něj racionální věc, kterou musíte udělat, když se dva lidé měli problémy, bylo rozbít. Teď mi vadí méně, protože jsem potřebovat pomoc, že jen ona může dát, že INFJ, moje sestra a nejbližší důvěrník. Samozřejmě jako INFJ nesnáším, když se hádáme, tak můj výzkum byl zaměřen na řešení "argumenty." Tento článek byl perfektní, a to v části týkající INFJ stává "nešikovný myslitel" a INTJ stává "nešikovný tykadlo." Spot on. Smrtící přesný popis. Například, on přijde k jeho představy o vesmíru, života a vědomí z více Zen způsob, a já jsem přijít s tvrdou kritického myšlení a vědy. Nejlepší přání, INFJ Elle 2017-08-11 Odpověď jsem INTJ a můj zesnulý INFJ dalších významných bohužel zemřel. Jsem na pozoru pro můj INFJ, když jsem četl, že když Intj přestat koukat to je, když zjistí, že jejich zápas (doufejme, že INFJ pro mě). Jako výsledek, toto párování je společný jeden (stejně běžné jako nějaké párování může být pro takové vzácné typy osobnosti). Můžu říct, že ona bojuje sama se jí věřit vlastní INFJ pocity a samozřejmě jsem se snažil žít v okamžiku, stejně jako ona. Řekl bych, že má hodně lidí v jeho životě - ale zdá se, že problém rozlišovat, kdo stojí za pozornost.

No comments:

Post a Comment