Sunday, April 29, 2018

Radioaktivní Datování Listu, Odpověď Klíč

PhET: Zdarma on-line fyzika, chemie

  • Zdroje pro Učitele - mrsciguy
  • Studentský pracovní List - creationcom
  • Geologického Času Měřítko Učitele
  • Marie Curie Plán Lekce Studycom
  • Jak na zemském povrchu Diagram Popisuje

Chemie i s Lab Easy Peasy All-in

V této historii života listu, budou studenti zkoumat, jak masové vymírání, k nimž došlo na Zemi, v různých obdobích geologické časové měřítko, a vědci používají fosilní záznamy. Archaeopteryx měl plně tvořil létající peří, klasická eliptická křídla moderních lesních ptáků, a velkou vidlicovitou ptačí kost pro připojení svalů odpovědných za kolesy křídel. Získají porozumění relativní a numerické čas a seznámit se s metodami, které používají vědci na vývoji Geologické Časové Stupnice. V této zemi vědu listu, studenti odpovídat každý slovní výraz, který pojmenovává něco konkrétního, týkající se vědy o zemi, s jeho správný popis najdete v pravém sloupci. Po přečtení pasáže o geologickém čase a fosilní důkazy, Země historici píší odpovědi na šest otázek o tom, co se naučili. Středoškoláci použití zkamenělin nalezených ve skalách určit stáří vrstev, které mezi Rock Island a Chicago. Ale není to tak. To je pták, sedící pták.' Archaeopteryx má zuby řada zaniklý ptáci měli zuby, a mnoho plazů nemají. V této geologické časové měřítko listu, studenti jsou uvedeny v seznamu termínů a epoch, které se používají k dokončení časovém měřítku. Studenti výzkum geologické časové stupnice a vzhled zvířat a rostlin během těchto epoch. Studenti pohledu Pochopení Geologického Času na Internetu nebo CD-Rom, aby prozkoumala délka času, který na Zemi existoval. Vytvářejí a popisují tři různé sraženiny ze čtyř řešení simulující minerální rudy úsad v sedimentární horniny. Oni převést data událostí do vzdálenosti a pak místo sebe (na venkovní hřiště) od jiných skupin, představují čas mezi různé. Speciálně navržen tak, aby řešení robustní řízení, reporting, a single sign-on potřebuje škol a okresů. V tomto geologického času vzdělávací činnost, studenti budou definovat rozdíl mezi éra, období a epoch v geologické časové stupnice. Uplatňují matematické pojmy, jako jsou výpočet a použití rychlosti a konverze z jednoho souboru jednotek do jiného.

V této Zemi je historie listu, studenti recenzi pojmy spojené s fosíliemi, relativní datování, a geologickém časovém měřítku. Jak Darwin pomoci odpovědět na problém vznesené skeptici z Bible a jeho úvahu o potopě a arše. Osmáci prozkoumat otázky specifické pro epoch a období Země geologické časové stupnice. Zjistí, jak používat geologické časové měřítko a sledovat historii událostí ve vrstvách půdy. Vždy, když potřebuji změnu tempa v struktura lekce, vím, že Lekce Planeta má odpověď, kterou jsem hledal. V této zemi historii listu, studenti odpovědět na 12 otázek o geologickém čase, epoch Země, změny, které probíhají v rané Země a život přítomen v průběhu epoch. Tato stránka byl mi doporučen Paní Hayes základní Vědy třídy, který právě dokončil důkladně prozkoumány projektu na koloběh vody. Spousta, pozadí informace jsou zahrnuty v této lekci plán, stejně jako několik zdrojů, odkazy a studentského listu. Vaše.

Silné a Slabé stránky Lekci

Brána - Biologie

radioaktivní datování listu, odpověď klíč

Mnozí evolucionisté peskovat kreacionisté, protože kreacionisté odmítl hrát podle současných pravidel hry. To je zavádějící, naopak. Proč? (p. 15) 2. Proč je to, že je nesprávné se domnívat, že fakta hovoří sama za sebe? 3. Rozdíl je v tom, že evolucionisté předpokládat, že změny nakonec zvýšit informační obsah, a že jediná živá buňka je předek všech ostatních život. Studenti identifikovat a analyzovat, jak geologické časové stupnice byl vyvinut vyšetřující 11 období a obrovská rozloha dobu existence Země. Klíčový rozdíl mezi oběma modely je, zda pozorované změny jsou ten typ, otočit částic do lidí. 1. Co má evoluce - ryb-na-filozof typu vyžadují? (p. 31) 2. Jaký aspekt kreacionistický model je často přehlížena? (p. 33) 3. Vysvětlit, proč evolucionisté nemají monopol na přírodní výběr. (p. 34) 4. Co je efekt zakladatele ? (p. 37) 5. NAS kniha používá rezistence na antibiotika a pesticidy jako příklad evoluce. V tomto geologická časová osa lekce, studenti se výzkumu rostlin a živočichů, kteří žili v Druhohorách s cílem vytvořit nástěnnou malbu v měřítku, které představuje jeden ze. Krátké čtení pasáž o typy důkazy použité pro odhad Země věku je poskytnuta ještě předtím, než junior geologové výzkumný úkol. Představit své třídy do Kalendáře Google s kolaborativní učení projekt, který se zeptá skupiny, vytvářet a sdílet Google kalendáře, který komprimuje historii života na Zemi do jednoho roku. V této zemi vědu, instruktážní činnosti, 8. srovnávače rekonstruovat superkontinentu Pangea podle obrysu na mapě obrys. Diváci zkoumat změny lidstva k planetě, jak tyto zastínit události z minulosti.

No comments:

Post a Comment